Witaj!
  • 1 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Podanie na KidModeratora - <Twój nick>

Imię: Piotr
Staż na serwerze: Gram już od dobrego roku.
Ile czasu jesteś w stanie poświęcić dziennie na grę?: W tygodniu ok 4-5 godzin a weekendy nawet więcej niż 8. 
 Czy byłeś za coś karany na serwerze?: Nigdy
Coś o sobie: Mam na imię Piotrek interesuję się informatyką, chemią, i kostką rubika. Na co dzień jestem graczem w minecrafta.
Dlaczego to właśnie TY zasługujesz na to stanowisko?: Nie uważam się może za najlepszego kandydata na wasz server, ale miło byłoby móc pomagać innym graczom. Po za tym miałem już styczność
z podobnymi serverami RPG ale one zdążyły już upaść.
Odpowiedz

Cóż. Ja osobiście uważam że te podania są iealnym testem. Tutaj na przykład możemy zobaczyć że nawet z tym sobie nie poradziłeś, bo podanie jest napisane błędnie. Tytuł twojego podania: "Podanie na KidModeratora - <Twój nick>". Hmmm. Myślę że "Twój Nick" wyraźnie sugeruje że tam powinien się znajdować twój nick. W tej sytuacji administracja nawet nie wie kogo rekrutuję, gdyż dużo osób ma inne nicki na forum niż na serwerze, dlatego w tytule powinien się znajdować nick. Gracze nie są w stanie ocenić twojej aktywności, zalet i wad, bo nawet nie wiedzą kim jesteś xd Ja osobiście gdy zabieram się za takie rzeczy, robię je tak aby wszystko było zrobione na 100%, a dopiero reszta weryfikuje czy się nadajesz. Tutaj pierwsza część już leży, dlatego moim zdaniem już to jest na -.
To tylko moje zdanie. Macie prawo się z nim nie zgadzać.
[-] 1 użytkownik lubi ten post.
  • Yuuhi
Odpowiedz

Na NIE
PVP.IQ.PL To Najlepszy Serwer RPG
RPGv2-120 MAX
RPGv2-96
Coś się kończy, coś zaczyna.
Odpowiedz

Na nie, źle napisałeś podanie "Podanie na KidModeratora - <Twój nick>". Nawet nie wiem kto się rekrutuje.
PVPIQ.PL - ___MaszDeda___ - 115 Lvl.
Odpowiedz

Na nie, powody wyżej
Odpowiedz

Na nie
Jak tam penka? Big Grin
Odpowiedz

Na nie powody wyżej
Odpowiedz

Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek: