Witaj!
Rejestracja

  • 4 głosów - średnia: 2.75
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
* Regulamin Serwera PVPIQ.PL *

#1
[Obrazek: 3.png]




Postanowienia ogólne



     1.1  Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
     1.2  Administracja ma zawsze racje.
     1.3  Taryfikator kar zawiera tylko proponowane kary .
     1.4  Bezwzględnie zabrania się: propagowania nazizmu, rasizmu, pornografii i rzeczy powszechnie przyjętych jako nieodpowiednie.
     1.5  Administrator ma prawo wymierzyć karę za rzecz nieobjętą w regulaminie.
     1.6  Administracja może zmieniać regulamin bez wcześniejszego informowania graczy.

     1.7  Konto należy do właściciela e-maila.
     1.8  Nie akceptując regulaminu nie możesz uczestniczyć w grze na serwerze oraz lobby.
     1.9  Regulamin dotyczy wszystkich serwerów PVPIQ.

     1.10  Otrzymując blokadę (perm) na jednym z serwerów - zostajesz zablokowany na wszystkich.
     1.11  Zakaz podszywania się pod administrację.
     1.12  Zakaz oszukiwania graczy oraz administracji.
     1.13  Serwer to miejsce publiczne dlatego przestrzegaj także zasad netykiety.
     1.14  Obowiązuje całkowity zakaz oczerniania serwera.
     1.15  Zakaz ukrywania graczy łamiących regulamin.
     1.16  Jeśli jesteś świadkiem łamania regulaminu - jesteś zobowiązany to zgłosić administracji.
     1.17  Całkowity zakaz ustawiania nazwy postaci ogólnie przyjętej za nieodpowiednią.




Chat



     2.1  Zakaz reklamowania stron/serwerów itp innych niż forum (pvpiq.pl).
     2.2  Zakaz umieszczania linków, ip, reflinków oraz szkodliwych rzeczy.
     2.3  Zakaz nadużywania dużych liter.
     2.4  Zakaz powtarzaniu wielu liter pod rząd (floodowanie).
     2.5  Zakaz obrażania graczy, administracji oraz serwera.
     2.6  Zakaz spamowania.
     2.7  Zakaz proszenia o itemy Administrację.
     2.8  Zakaz proszenia o unbana.
     2.9  Zakaz proszenia o 'darmowe itemy'.
     2.10  Inny język niż polski będzie traktowany jako zaśmiecanie czatu (wyjątkiem jest język angielski).
     2.11  Zakaz proszenia o eventy.
     2.12  Zakaz wulgaryzmów w każdej postaci.
     2.13  Zakaz umieszczania znaków spoza polskiego słownika.
     2.14  Zakaz udostępniania danych osobowych i prywatnych - nazwisk, numeru telefonu, nazwy miejscowości itp.
     2.15  Zakaz spamowania/floodowania [item] (dla vip+).
     2.16  Zakaz relamowania swojego kanału czy live bez posiadania rangi YouTube.
     2.17  Grożenie DDOS'ami jest zakazane.

     2.18  Zakaz proszenia administracji o włączenie/wyłączenie chatu.
     2.19  VipChat = Luźny czat pogadankowy z administracją ( wyjątkowo dopuszczalne wulgaryzmy ).
     2.20  Czat serwera rpg minecraft to nie jest odpowiednie miejsce na poruszanie tematów związanych z religią czy polityką.
     2.21  Zakaz prowokowania administracji.





Rozgrywka



     3.1  Zakaz cheatowania / używania wspomagaczy, wyjątkiem jest macro do 10cps. (Karą za cheatowanie od 70lvl jest perm bez możliwości odblokowania).
     3.2  Administracja nie odpowiada za utracone itemy.
     3.3  Zakaz wymiany itemów na serwerze za walutę inną niż w grze/ przedmioty w innych grach lub na innych serwerach.
     3.4  Zakaz działania na szkodę serwera (bugowanie, kopiowanie, oszustwa, itp).
     3.5  Oskarżenia graczy bez dowodów nie będą rozpatrywane.
     3.6  Zakaz oszukiwania na targu (oszustwa z czatem i wystawianiem przedmiotów).
     3.7  Zakaz wychodzenia poza mapy.
     3.8  W razie odkrycia buga każdy gracz jest zobowiązany natychmiast powiadomić administrację.
     3.9  Zakaz ustawiania skinów oraz pelerynek powszechnie uznanych za nieodpowiednie.
     3.10  Zakaz utrudniania pracy administracji.
     3.11  Osoba będąca świadkiem złamania regulaminu jest zobowiązana od razu zgłosić to do administracji.

     3.12  Zakaz robienia magazynu z targu.
     3.13  Całkowity zakaz kupna/sprzedaży/oddawania kont.
     3.14  Zakaz posiadania zbugowanych przedmiotów.
     3.15  Macro na afk jest surowo zabronione.
     3.16  Blokowanie dungeonów jest zabronione.
     3.17  Zakaz handlowania oraz wystawiania na targ zbugowanych przedmiotów.



Grupy



     4.1  Zakaz ustawiania obraźliwych oraz nieodpowiednich nazw grup.
     4.2  Zakaz tworzenia grupy ze zbugowanymi/nieodpowiednimi znakami.
     4.3  Na czacie grupowym obowiązuje regulamin chatu.
     4.4  Za czat grupy odpowiada lider.

#2
Aktualizacja regulaminu - 12.07.2019.
Prosimy zapoznać się ze zmianami.

#3
Aktualizacja: 25.07.2019

#4
Aktualizacja: 10.08.2019

#5
Aktualizacja p. 2.19, 01.10.2019

#6
Zmiana regulaminu (dodano 3.15), 07.10.2019



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości