Witaj!
Rejestracja

  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
Propozycja Systemu Honoru

#1
Po przeczytaniu posta Remika postanowiliśmy razem z Roadem napisać pierwotną wersję systemu honoru, a oto i ona:


Na serwer zostałby wprowadzony specjalny NPC Rycerz, który służyłby jako wyznacznik systemu honoru:

Znajdowałaby się u niego:

- Lista z punktacją na każdą przypisaną nam rangę honoru,
- Aktualna ranga przypisana do naszego konta,
- System punktacji,
- Sklep z nagrodami rotacyjnymi.

Rozpatrując szerzej sklep z nagrodami, doszliśmy do wniosku, że honor powinien być również nagradzany nie tylko poprzez przyznanie przywilejów do konta, ale również można wprowadzić rotacyjny sklep, w którym będą rotacyjne itemy np. takie, których aktualnie brakuje na serwerze, a nie ma możliwości, by je uzyskać.

Honor będzie resetował się w cyklu cotygodniowym, a punkty przyznane do wydania w sklepie rotacyjnym będą zależne od osiągniętej rangi.
Punkty będą się kumulować, a nagroda będzie do wybrania w sklepie.


System honoru:
Wykluczony: 10000+
Nikczemny: 6000-10000
Niecny: 3000-6000
Szkaradny: 1000-3000
Rzezimieszek:  1-1000

Pacyfista: 0-2,5k

Sumienny: 2,5-20k
Zacny:  20-50k
Prawy: 50-100k
Szlachetny: 100-150k
Rycerski: 150k+

Przykładowe zdobywanie honoru:

Za zabicie potwora na twoim expowisku - 1pkt
Za wyłowioną rybę - 1pkt
Za wykopaną rudę - 10pkt

Utrata honoru:

W tym tkwi największy problem, lecz wydaje mi się, że opisany poniżej sposób jest adekwatnym rozwiązaniem:

Punkty będziemy tracić za zabijanie graczy z niższym poziomem od naszego, gdy nie podejmą walki (Nie tyczy się to oczywiście kopalni+)

Jeżeli osoba, którą bijemy, trzyma inny miecz niż Ostrze Księżycowego Świata, osoba bijąca nie traci honoru za zabicie jej. (Jeżeli chodzi o cyjanitowe ostrze: Osoba bijąca zawsze traci honor, jeżeli druga osoba nie podejmie walki poprzez uderzenie jej)

Nie jesteśmy pewni do tego czy kille się bugują, czy nie, często się zdarza, że na czacie gildyjnym po jednym zabójstwie wyskakuje, jakby osoba została zabita wielokrotnie. Nawet jeżeli to tylko bug wizualny proponuje dla bezpieczeństwa wprowadzić 2 sekundy cooldownu po zabiciu osoby przed utratą kolejnych punktów honoru.


Ile tracimy za zabójstwo jednej osoby? - 250 punktów



Co daje nam honor poza wyżej wspomnianym sklepie rotacyjnym?:



Odblokowuje on podstawowe elementy gry na serwerze:



Misje dzienna - Wymagana ranga Sumienny



Wejście na expo - Zakaz dla osób z rangą Wykluczony



K+ - Wymagana ranga Zacny (Osoby z MaxLVL od Pacyfista)



Zabójce - Wymagana ranga Sumienny



Eventy - Ustala administracja w zależności od eventu 



Podstawowe blokady:

Event Rotacyjny Pory Roku - Wymagana ranga Sumienny 

Ox - Wymagana ranga Sumienny



Jest to tylko i wyłącznie zarys naszego pomysłu z chęcią usłyszymy wasze pomysły i opinię
[-] 1 użytkownik lubi ten post.
  • rider2115
Odpowiedz

#2
Sam pomysł dobry ale te wykluczenie niektórych rzeczy za to że zabijamy jest słabe. Ogólnie na tak ale bym zmienił wiele.
qw team pozdrawia

Odpowiedz

#3
Odblokowuje on podstawowe elementy gry na serwerze:


Misje dzienna Wymagana ranga Sumienny



Wejście na expo Zakaz dla osób z rangą Wykluczony



K+ - Wymagana ranga Zacny (Osoby z MaxLVL od Pacyfista)



Zabójce Wymagana ranga Sumienny



Eventy - Ustala administracja w zależności od eventu 



Podstawowe blokady:

Event Rotacyjny Pory Roku - Wymagana ranga Sumienny 

Ox - Wymagana ranga Sumienny
totalna głupota, po to się mapy odblokowuje żeby mieć do nich stały dostęp
reszta do dopracowania
neutral
[Obrazek: herros.png]
[-] 4 użytkowników lubi ten post.
  • n0rbiX, Pope1337, reww0, wqseek
Odpowiedz

#4
Propozycja na tak, ale na waszym miejscu wiele bym zmienil. Nie wiem czy tylko ja nie zrozumialem, ale posiadanie jakiejs rangi przez honor nie powinno uniemozliwiac nam tych rzeczy ktore wypisales na samym koncu
Heart PERM=LUFA es  Heart
[-] 2 użytkowników lubi ten post.
  • Pope1337, wqseek
Odpowiedz

#5
Wszystko jest ok tylko tak jak napisał boom ,, kary ,, są za surowe
Odpowiedz

#6
Zamysł z sklepem rotacyjnym jest fajny natomiast reszta jest średnia
Neutral
Odpowiedz

#7
super pomysl
[Obrazek: bR75FjG.jpg]
Odpowiedz

#8
To nie ma sensu, dlaczego na naszym expowisku? Jest to troche niesprawiedliwe wobec poziomow 130-tych, ktorym nie oplaca sie zabijac mobow na odysei, ze wzgledu na to, ze exp nie stackuje sie juz tak jak bylo to w przypadku gdy max lvlem byl 120
Odpowiedz

#9
(2021-04-06, 16:20)nioch121 napisał(a): To nie ma sensu, dlaczego na naszym expowisku? Jest to troche niesprawiedliwe wobec poziomow 130-tych, ktorym nie oplaca sie zabijac mobow na odysei, ze wzgledu na to, ze exp nie stackuje sie juz tak jak bylo to w przypadku gdy max lvlem byl 120

W jaki sposób niesprawiedliwe dla Ciebie jest zabicie 2,5k mobów tygodniowo, by odblokować wszystko. Każdy na 130 komu zależy robiłby zabójcę.

Expienie petów też jest w takim wypadku niesprawiedliwe, bo na maksymalnym poziomie nie macie po co bić mobów. 

Nie ma rozwiązania, które byłoby sprawiedliwe dla wszystkich i zadowoli każdego.
Odpowiedz

#10
Zamiast blokować to co już jest, pomyślałbym nad dodaniem czegoś nowego od x punktów lub dodanie jakiejś opcji pokroju kowala z v+ co np. 24/36/48.
Ez


Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości