Witaj!
Rejestracja

  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
Przedmioty do poruszania się na mapie Zbieractwa.

#1
Witam!
W tej propozycji chciałbym, aby odblokowano buty apollo, buty podwójnego skoku na mapie zbieractwa. Rozumiem, że na początku zostało to wyłączone z powodu uzyskania uczciwego startu, lecz
sam Evolve przytoczył, że buty podwójnego są stworzone do "szybszego przemieszczania się / pokonywania wzniesień na mapach.", więc wyłaczanie ich jest sprzeczne z tym co wcześniej pisał, a buty apollo to ARTEFAKT, który jest stworzony do tego typu aktywności, więc wyłączanie tego przedmiotu było nieuczciwe w naszą stronę (to tak samo jakby wyłączyć magnes na moby na nowym expo).        
Z poważaniem,
superheros129
[-] 5 użytkowników lubi ten post.
  • kozasmenia, PregusMonster, smoug12, transporter, UDAAR

#2
buty podwojnego na ta buty apollo na nie musi byc wiekszy dreszczyk emocjii ;]
[-] 1 użytkownik lubi ten post.
  • smurfuhc

#3
Buty podwójnego skoku jak było powiedziane podczas nerfienia ich zostały stworzone w celach rekreacyjnych, głównie jako przedmiot do zabawy.
Co do porównywania nowego expowiska do nowej mechaniki PvE na serwerze, nie będę się dogłębnie wypowiadać.
Przytoczę jednak, że magnes na moby pomimo bycia artefaktem został również wyłączony na mapie wakacyjnej.
Powody każdy sam może sobie z wizualizować.
[Obrazek: cxszcx.png]
[-] 2 użytkowników lubi ten post.
  • JakToPjoter, WhysoN

#4
Mapa wakacyjna =/= mapa stała, która jest ważnym elementem gry. Dodatkowo wysyłam screena, który neguje twój pierwszy argument https://imgur.com/a/jSbaUjl
[-] 4 użytkowników lubi ten post.
  • kozasmenia, Night1925, OmegaLUL, superheros129

#5
Z początku troche lipa z tymi butami, ale teraz już by mogły działać bo to jednak nie mapa pvp
[Obrazek: JapierdoleXDD.PNG]
[-] 1 użytkownik lubi ten post.
  • OmegaLUL

#6
Na nie. Niech zbieractwo pozostanie takie jakie jest, niezależnie czy gracz jest bogaty czy biedny, mocny czy słaby niech każdy ma jednakowe szanse.
Moim zdaniem Ilość zdobytego doświadczenia powinna brać się tylko i wyłącznie z poświęconego czasu na grę. Nie powinno być to zależne od itemów.
no elo
[-] 3 użytkowników lubi ten post.
  • boom2308, Coolo, Krvl_DlaysQ

#7
(2021-09-06, 18:54)transporter napisał(a): Mapa wakacyjna =/= mapa stała, która jest ważnym elementem gry. Dodatkowo wysyłam screena, który neguje twój pierwszy argument https://imgur.com/a/jSbaUjl

Z drugim argumentem jak najbardziej się zgadzam, przyznam, że po prostu zapomniałem o podsumowującym poście Evolve. W głowie został mi tylko moment, o tym jak było mówione, o tym, że były stworzone bardziej dla zabawy.

Co do pierwszego argumentu, a dokładniej do porównania tego, że magnes może być wyłączony na elementach rotacyjnych rozgrywki, czyli podczas momentów, gdzie jest bardzo użyteczny (przyśpiesza progres i daje możliwość zdobycia większej ilości rotacyjnych skrzyń) zostaje on wyłączony.
Kontrujesz to tym, że buty apollo nie mogą zostać wyłączone w stałym elemencie rozgrywki, gdzie dają jeszcze większą przewagę i to nie chwilowo jak na rotacyjnych elementach, ale na stałe?
Nie widzę, w tym podziale po prostu żadnego sensu.
[Obrazek: cxszcx.png]

#8
(2021-09-06, 19:05)MCmisiek_14 napisał(a): Na nie. Niech zbieractwo pozostanie takie jakie jest, niezależnie czy gracz jest bogaty czy biedny, mocny czy słaby niech każdy ma jednakowe szanse.
Moim zdaniem Ilość zdobytego doświadczenia powinna brać się tylko i wyłącznie z poświęconego czasu na grę. Nie powinno być to zależne od itemów.

"Ilość zdobytego doświadczenia powinna brać się tylko i wyłącznie z poświęconego czasu na grę." 
No właśnie ktoś musiał poświęcić czas na grę, żeby takie buty zdobyć, poza tym 105 lvl, który jest biedny może zostać łatwo prześcignięty przez jakiŚ 125 lvl, który kupuje szały zbierania od innych bo go stać (pomijając już, to że ktoś może mieć mniej czasu na grę itd.).

 Nie rozumiem dlaczego tyle osób chcę, żeby na serwerze RPG każdy miał jednakowe szanse (ewentualnie na bardzo wczesnym etapie gry). Tyle czynników wpływa na to czy ktoś jest lepszy np. Ilość spędzonego czasu, znajomości, p2w itd.
[-] 2 użytkowników lubi ten post.
  • Night1925, OmegaLUL

#9
(2021-09-06, 19:09)Raining napisał(a):
(2021-09-06, 18:54)transporter napisał(a): Mapa wakacyjna =/= mapa stała, która jest ważnym elementem gry. Dodatkowo wysyłam screena, który neguje twój pierwszy argument https://imgur.com/a/jSbaUjl

Z drugim argumentem jak najbardziej się zgadzam, przyznam, że po prostu zapomniałem o podsumowującym poście Evolve. W głowie został mi tylko moment, o tym jak było mówione, o tym, że były stworzone bardziej dla zabawy.

Co do pierwszego argumentu, a dokładniej do porównania tego, że magnes może być wyłączony na elementach rotacyjnych rozgrywki, czyli podczas momentów, gdzie jest bardzo użyteczny (przyśpiesza progres i daje możliwość zdobycia większej ilości rotacyjnych skrzyń) zostaje on wyłączony.
Kontrujesz to tym, że buty apollo nie mogą zostać wyłączone w stałym elemencie rozgrywki, gdzie dają jeszcze większą przewagę i to nie chwilowo jak na rotacyjnych elementach, ale na stałe?
Nie widzę, w tym podziale po prostu żadnego sensu.

Dobra biorąc pod uwagę to, że jak piszesz magnes na moby został wyłaczony na mapie wakacyjnej (co jest krzywdzące w pewnym stopniu dla jego posiadacza) to jednak nie wiem czy właściciel artefaktu próbował w jaki kolwiek sposób próbować dogadać się z Evolvem o to, żeby zdjąć to ograniczenie? Bo my jako tako jesteśmy po rozmowie z Evolvem poprzez pisanie z nim na discordzie i to z jego inicjatywy napisaliśmy ten post, ponieważ pewnie chciał poznać opinie graczy na ten temat i odpowiednio się do tego dostosować. Więc wychodzi na to, że oczywiście masz racje w tym, że było to głupie, lecz w naszym przypadku widać, że nasze argumenty, które skierowaliśmy do Evolva w jakiś sposób zadziałały i z tego względu jest ta propozycja.
Z poważaniem,
superheros129

#10
(2021-09-06, 19:22)transporter napisał(a):
(2021-09-06, 19:05)MCmisiek_14 napisał(a): Na nie. Niech zbieractwo pozostanie takie jakie jest, niezależnie czy gracz jest bogaty czy biedny, mocny czy słaby niech każdy ma jednakowe szanse.
Moim zdaniem Ilość zdobytego doświadczenia powinna brać się tylko i wyłącznie z poświęconego czasu na grę. Nie powinno być to zależne od itemów.

"Ilość zdobytego doświadczenia powinna brać się tylko i wyłącznie z poświęconego czasu na grę." 
No właśnie ktoś musiał poświęcić czas na grę, żeby takie buty zdobyć, poza tym 105 lvl, który jest biedny może zostać łatwo prześcignięty przez jakiŚ 125 lvl, który kupuje szały zbierania od innych bo go stać (pomijając już, to że ktoś może mieć mniej czasu na grę itd.).

 Nie rozumiem dlaczego tyle osób chcę, żeby na serwerze RPG każdy miał jednakowe szanse (ewentualnie na bardzo wczesnym etapie gry). Tyle czynników wpływa na to czy ktoś jest lepszy np. Ilość spędzonego czasu, znajomości, p2w itd.

Raczej chodziło mi o czas poświęcony bezpośrednio na zbieractwo a nie na ogólną grę ale może źle to ująłem. Ogólnie dla takiego przeciętnego gracza z 105lvlem buty podwójnego skoku są praktycznie nieosiągalne a o butach apollo nawet nie będę się rozwodził. Tak jak wspomniałem, moim zdaniem zbieractwo powinno być relatywnie niezależne od majątku i siły konta. Np. u rybaka nie ma znaczenia czy ktoś jest najmocniejszym graczem czy bardzo słabym 80lvlem bo jedyne co się liczy to czas poświęcony bezpośrednio na łowienie. Moim zdaniem jest to super, k+ zostało już przejęte przez najmocniejszych graczy i to wystarczy. Szałów bym nie porównywał bo to coś totalnie innego (szały są w miarę łatwo dostępne i nie kosztują fortuny jak wspomniane wyżej buty) Do tego wielu graczy skarży i skarżyło się, że coś jest niesprawiedliwe bądź ktoś jest za mocny itp. a jeśli zbieractwo pozostanie takie jakie jest to nie będzie mowy o jakimś narzekaniu. Wciąż podtrzymuje zdanie, że zbieractwo powinno pozostać mechaniką, na której praktycznie każdy ma równe szanse, niezależne od czynników zewnętrznych.


Jeszcze dodam, że jak ja byłem posiadaczem magnesu na potwory to na każdej mapie bez pvp nie mogłem go używać i moim zdaniem artefakty na mapach non-pvp powinny być po prostu wyłączone bez wyjątków.
no elo
[-] 3 użytkowników lubi ten post.
  • boom2308, ENEMY__00, pepsi96



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości